ახალი სასწავლო მასალის შესწავლისთვის მოსწავლეთა მზაობის შესახებ გაკეთებული დიაგნოზი მასწავლებლის მიერ სასწავლო პროცესის შემდგომი ეტაპის წარმართვის გზების თაობაზე მიღებული გადაწყვეტილების საფუძველია. ამ შემთხვევაში, ცხადია, დიაგნოზის ცნება სამედიცინო თვალსაზრისით არ განიხილება; არც ფსიქოლოგის მიერ ბავშვის სასწავლო შესაძლებლობების (სპეციალური საჭიროებებისაა მოსწავლე თუ არა) დადგენაზეა საუბარი.
სრულად სანახავად დააწკაპეთ აქ
18.09.2014
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
ახლა სულ სხვა თვალით ვუყრებ 21=ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს, მაშინ ვკითხულობდი ახლა კი ვაანალიზებ კიდეც